Årsmøte 2018

Innkalling til årsmøte i Oppegård Arbeiderparti og stiftelsesmøte for Nordre Follo Arbeiderparti

Vi har kommet til årets kanskje viktigste begivenhet: Årsmøte i Oppegård, Ski og Nordre Follo Arbeiderparti. 15. februar kl 18:00 starter årsmøtet i Langhuset. Langhuset har adresse Gamle Vevelstadvei 34, Langhus og ligger rett ved endeholdeplassen til 87-bussen, Vevelstad tog-stasjon og har en stor parkeringsplass foran Langhuset. Lett å komme til og nesten midt mellom Ski og Kolbotn! Vi har laget dette årsmøtet som en todelt kveld: Kl 18 møtes Oppegård og Ski Arbeiderparti i hvert sitt rom i Langhuset, hvor vi gjennomfører hvert vårt årsmøte med ett formål: Å vedta sammenslåing av de to partiene. Så møtes vi kl 19 til felles stiftelsesmøte for Nordre Follo Arbeiderparti. Der tar vi debatten om innkomne forslag og vedtar uttalelser som det nye kommunepartiet.

Forslag til saker som skal tas opp på årsmøtet bes sendt til [email protected] innen 1. februar. Fristen er fordi alle innkomne saker vil bli behandlet av styrene i Oppegård og Ski Arbeiderparti i felleskap før innstilling gis til årsmøtet i Nordre Follo Arbeiderparti.

Alle sakspapirer vl bli lagt ut fortløpende her på vår hjemmeside https://oppegard.arbeiderpartiet.no/

Og mens vi venter på at vi skal få en Nordre Follo hjemmeside, så kan du allerede nå følge oss på https://www.facebook.com/NordreFolloAp/

Årsmøte i Oppegård Arbeiderparti kl. 18:00-19:00

1. Konstituering.

- Godkjenning av innkalling og saksliste

2. Valg av dirigent og protokollfører.

- Valg av møteleder

- Valg av møtesekretær

- Valg av to til å underskrive årsmøteprotokollen

3. Styrets beretning og regnskap.

4. Beretning fra kommunestyregruppa, fylkestinget, Seniorgruppa og kontrollutvalget, valgkamputvalget

5. Sammenslåing av Oppegård Arbeiderparti og Ski Arbeiderparti

- Forslag; Oppegård Arbeiderparti slår seg sammen med Ski Arbeiderparti og oppretter Nordre Follo arbeiderparti.

6. Opprettelse av Oppegård Arbeiderlag

- Forslag: Oppegård Arbeiderlag opprettes som lokallag i Nordre Follo Arbeiderparti basert på medlemsmassen i det tidligere Oppegård Arbeiderparti

- Vedtekter

- Valg av styre i Oppegård Arbeiderlag

- Budsjett 2018: Forslag: Styret gis fullmakt til å utarbeide budsjett som godkjennes på første medlemsmøte

Årsmøte/Stiftelsesmøte i Nordre Follo Arbeiderparti kl 19:00-21:00

1. Åpning/Konstituering.

- Godkjenning av innkalling og saksliste

2. Valg av dirigent og protokollfører.

- Valg av to til å underskrive årsmøteprotokollen

3. Opprettelse av Nordre Follo Arbeiderparti

- Forslag: Nordre Follo Arbeiderparti opprettes ved sammenslåing av Oppegård og Ski Arbeiderparti

4. Vedtekter

5. Innkomne forslag

6. Valg

7. Budsjett 2018:

- Forslag: Styret gis fullmakt til utarbeide budsjett for 2018 som godkjennes på første medlemsmøte.

Nordre Follo Arbeiderparti

Nordre Follo Arbeiderparti - logo