Oppegård Arbeiderparti og Oppegård Sosialistisk Venstreparti inviterer til felles medlemsmøte om kommunereformen.

Torsdag 7. april kl 18:30 i kommunestyresalen i Oppegård rådhus. Hvordan vil en eventuell kommunesammenslåing påvirke den lokale samfunnsutviklingen med tanke på lokaldemokrati, offentlig tjenesteyting og offentlig myndighetsutøvelse? Vil vi, som innbyggere, være best tjent med en større kommune eller har vi det best slik vi har det i dag?

original_1478638860_544586

Programmet

• Monica Lysebo, seksjonsleder organisasjon og tjenester i kommunen, presenter rapporten som er bestilt av fire Follo kommuner.
  • Merete Bellingmo, gruppeleder for Arbeiderpartiet i kommunestyret, snakker om noen fordeler ved å bli en større kommune, og den forestående innbyggerundersøkelsen.Hvordan vil politikerne bruke resultatene?
  • Nicholas Wilkinson, leder av Sosialistisk Ungdom, fokuserer på ulemper med en eventuell kommunesammenslåing.

Kom og delta i debatten!

Det vil bli enkel servering.

Velkommen!

HilsenOppegård AP og Oppegård SV