Valg og uttalelser fra Akershus Arbeiderpartis årsmøte 2016

Årsmøtet i Akershus Arbeiderparti ble avholdt lørdag 12. og søndag 13. mars på Quality Airport Hotel Gardermoen. Her kan du se hvem som ble valgt og alle uttalelser.

original_1478639034_768494

Uttalelser vedtatt på årsmøtet kan du lese her:

På årsmøtet ble det også valgt nytt styre, landsstyrerepresentanter og kontrollkomite. Disse fikk følgende sammensetning:

Styret:Leder: Sverre Myrli, SkedsmoNestleder: Nina Sandberg, NesoddenLeder av kvinnenettverket: Tonje Brenna, UllensakerStudieleder: Jens Petter Hagen, SkedsmoStyremedlemmer: Halvard Ingebrigtsen, LørenskogHanne Opdan, SkiIvar H. Kristensen, Asker (ny)Annette Mjåvatn, VestbyMagnus Bengtsson, AUF/Ullensaker (ny)Jannicke Veum-Søhoel, BærumKine Asper, Aurskog-Høland

Varamedlemmer1. Jørn Fraurud, Eidsvoll2. Elin L’Estrange, Ullensaker3. Kjell Maartmann-Moe, Bærum (ny)4. Rita Hirsum Lystad, Frogn (ny)

Landsstyrerepresentanter1. Sverre Myrli, med personlig varamedlem Halvard Ingebrigtsen2. Nina Sandberg, med personlig varamedlem Tonje Brenna

KontrollkomiteLeder: Sverre Bugge, LørenskogMedlemmer: Marit Bjørlo, VestbySiri Baastad, Asker (ny)Varamedlemmer: 1. Daniel Walter, Bærum (ny)2. Fatima Haugstveit, Oppegård (ny)